Lion Rehabilitation and Conservation Project - Reisverslagen van Judith Geluk - WaarBenJij.nu Lion Rehabilitation and Conservation Project - Reisverslagen van Judith Geluk - WaarBenJij.nu

Lion Rehabilitation and Conservation Project

Het Lion Rehabilitation and Conservation Project is een samenwerking van verschillende natuurorganisaties. Doel is om welpen van leeuwen uit fok- en rehabilitatieprogramma's weer uit te zetten in het wild. Dit gebeurt in vier stadia. Daarnaast houdt het project rekening met omgevingsfactoren, zoals het leefgebied van de leeuw en de bevolking in de dorpsgemeenschappen rondom. Het project bestaat uit drie verschillende onderdelen en bijbehorende werkzaamheden:
Lion walks, Research en Voorlichting.

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2014

14. Leeuwenavontuur Zambia

09 Mei 2014

13. Leeuwenavontuur Zambia

09 Mei 2014

12. Leeuwenavontuur Zambia

29 April 2014

11. Leeuwenavontuur Zambia

29 April 2014

10. Leeuwenavontuur Zambia
Judith

Welkom op mijn profiel. Nu komt eindelijk mijn avontuurlijke kant naar boven en ga ik mijn droom waarmaken. Ik ga met leeuwen werken in Zambia.

Actief sinds 11 Maart 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13055

Voorgaande reizen:

06 April 2014 - 05 Mei 2014

Lion Rehabilitation and Conservation Project

Landen bezocht: